ектения врачу душ и телес что это

Ектения

Не хотяй смерти грешных, но еже обратитися, и живым им быти, пощади и помилуй рабов Твоих (раба Твоего, имярек), Милостиве: запрети болезни, остави всю страсть, и весь недуг, и простри крепкую Твою руку, и якоже Иаирову дщерь от одра болезни воздвигни и здравых (здрава) сотвори, молим Ти ся, услыши и помилуй.

Огненную болезнь Петровой тещи прикосновением Твоим исцеливый, и ныне люте страждущих рабов Твоих (лютестраж- дущаго раба Твоего, имярек) болезнь благосердием Твоим исцели, здравие им (ему) скоро подавая, прилежно молим Ти ся, Источниче цельбам, услыши и помилуй.

Езекиины слезы, Маиассииио и ниневитян покаяние, и Давидово исповедание приемый, и скоро тех помиловавый; и наша во умилении приносимый ти мольбы приими, Всеблагий Царю, и яко щедр помилуй люте болящих рабов Твоих (болящаго раба Твоего), здравие им (ему) даруя, со слезами молим Ти ся, Ис- точниче жизни и беземертия, услыши и скоро помилуй.

Услыши ны, Боже, Спасителю наш упование всех концев земли, и сущих в море далече, и милостив буди Владыко, о гре- сех наших и помилуй ны; милостив человеколюбец Бог еси, и Тебе славу возсылаем, Отцу и Сыну и Святому Духу, ныне и присно и во веки веков, аминь.

Владыко Вседержителю, Святый Царю, наказуяй и не умерщвляли, утверждали низпадающыя, и возводя йнизверженныя, телесныя человеков скорби исправляли, молимся Тебе, Боже наш, раба Твоего (имярек) немощетвующа посети милостию Твоею, прости ему всякое согрешение, вольное и невольное. Ей, Господи, врачебную Твою силу с небесе низпосли, прикоснися телеси, угаси огневицу, укроти страсть и всякую немощь таящуюся; буди врач раба Твоего (имярек), воздвигни его от одра болезненйаго, и от ложа озлобления цела и всесовершенна, даруй его Церкви Твоей благоугождающа и творяща волю Твою.

Источник

Что такое «Сугубая ектения»?

ектения врачу душ и телес что это. o alexandr iljashenko. ектения врачу душ и телес что это фото. ектения врачу душ и телес что это-o alexandr iljashenko. картинка ектения врачу душ и телес что это. картинка o alexandr iljashenko.

Отвечает протоиерей Александр Ильяшенко:

Сначала определим значения слов «ектения» и «молебен».

Ектения (от греч. “усердие”, “протяжение”) – ряд молитвенных прошений, произносимых диаконом или священником от лица всех молящихся во время богослужения. Начинается ектения с призыва к молитве, за которым следуют различные прошения и завершается возгласом, прославляющим Бога (произносится священником). После каждого прошения в зависимости от его содержания хор поет “Господи, помилуй”, “подай, Господи” или “Тебе, Господи”.
По содержанию и числу прошений в русской церковной практике различают великую, малую, сугубую и просительную.

Сугубая ектения (от слав. “сугубити” – “усиливать, удваивать”) – начинается словами “рцем вси от всея души, и от всего помышления нашего рцем” (“рцем” означает “будем говорить”). Название этой ектении указывает на усиленное моление (поэтому ее называют “ектенией прилежного моления”). Содержит, в основном, прошения о лицах: Патриархе, правящем архиерее, стране (правителях и воинстве), о почивших христианах (в первую очередь, создателях храма), а также о всех тех, кто совершает в нем богослужение и выполняет различные послушания, а также о предстоящих. На каждое прошение, произносимое диаконом или священником, хор отвечает троекратным “Господи, помилуй”.

Молебен – один из видов частного богослужения. Отличается краткостью и имеет просительный либо благодарственный характер. Молящиеся просят Господа, Богородицу или святого о ниспослании милости либо благодарят за получение благ.
Различаются молебны общественные и частные. Первые совершаются, как правило, в дни храмовых праздников, на Новый год, перед началом учебного года, при стихийных бедствиях, эпидемиях и т. д. Частные молебны совершаются по просьбам отдельных лиц: например, на благословение дома, на освящение и благословение пищи, о ниспослании духовного и телесного здоровья. В разных храмах существуют определенные дни для совершения таких молебнов.

Таким образом, сугубая ектения не является молебном, но может входить в последование молебна. В некоторых приходах есть традиция вставлять прошения о болящих, о путешествующих и т. п. в последование сугубой ектении.

С уважением, протоиерей Александр Ильяшенко.

Источник

Служба о недужных многих или о едином

Зри, иерею, и сохрани, како о многих, како же о едином или единей имаши молитися.

На проскомидии: Го́споди Иису́се Христе́ Бо́же наш, приими́ же́ртву сию́, во оставле́ние грехо́в рабо́в Твои́х ( или раба Твоего) имярек: и я́ко милосе́рд всеси́льною Твоею десни́цею угаси́ обдержа́щий их ( или его) огнь, утоли́ неду́г и ми́лостивно воздви́гни их ( или его) от одра́ боле́зни, во славу и́мене Твоего.

По Рцем вси: и прочая, на своем месте приложи: Врачу́ душ и теле́с, со умиле́нием в се́рдце сокруше́нном к Тебе припа́даем и, стеня́ще, вопие́м Ти: исцели́ боле́зни, уврачу́й стра́сти душ и теле́с рабо́в Твои́х ( или души́ и те́ла раба Твоего) имярек : и прости им ( или ему), я́ко Благосе́рд, вся прегреше́ния, во́льная и нево́льная, и ско́ро воздви́гни от одра́ боле́зни, мо́лимтися, услы́ши и поми́луй.

Не хотя́й сме́рти гре́шных, но е́же обрати́тися и живы́м им бы́ти, пощади́ и поми́луй рабо́в Твои́х ( или раба Твоего) имярек : Ми́лостиве, запрети́ боле́зни, отста́ви всю страсть и весь неду́г, утоли́ зи́му и огнь, и простри́ кре́пкую Твою ру́ку, и я́коже Иаи́рову дщерь от одра́ боле́зни воздви́гни и здра́вых ( или здрава) предста́ви, мо́лимтися, услы́ши и поми́луй.

Огненную боле́знь Петро́вой те́щи прикоснове́нием Твоим исцели́вый, и ны́не лю́те стра́ждущих рабо́в Твои́х ( или лю́те стра́ждущаго раба Твоего) имярек : боле́знь благосе́рдием Твоим исцели́, здра́вие им ( или ему) ско́ро подава́я, приле́жно мо́лимтися, Исто́чниче цельба́м, услы́ши и поми́луй.

Еще мо́лимся: и про́чая в литургии.

О путешествующих многих или о едином

На проскомидии: Г о́споди Иису́се Христе́, Бо́же наш, приими́ же́ртву сию́ во оставле́ние грехо́в рабо́в Твои́х ( или раба́ Твоего́) имярек : и благослови́ путеше́ствие их ( или его) и посли́ им ( или ему), я́коже рабу́ Своему́ Тови́и иногда́, Ангела ми́рна, спу́тника и наста́вника, сохраня́юща, заступа́юща и невреди́мы соблюда́юща их ( или его) от вся́каго зла́го обстоя́ния, ми́рно же, здра́во и благополу́чно возвраща́юща, да и о сем просла́вится в них ( или в нем) великоле́пое и́мя Твое́.

По Рцем вси: и прочая, на своем месте прило́жи: Стопы́ челове́ческия исправля́яй, Го́споди, при́зри ми́лостивно на рабы́ Твоя́ ( или на раба́ Твоего́) имярек : и, прости́в им ( или ему) вся́кое прегреше́ние во́льное же и нево́льное, благослови́ благо́е наме́рение сове́та их, и исхо́ды и вхо́ды с путеше́ствием испра́ви, приле́жно мо́лимтися, услы́ши и поми́луй.

Исаа́ку и Тови́и Ангела спу́тника посла́вый и тем путеше́ствие и возвраще́ние их ми́рное и благополу́чное сотвори́вый, и ны́не, Пребла́же, Ангела ми́рна рабо́м Твои́м ( или рабу Твоему) на́ми Тебе́ моля́щимся ( или молящемуся) посли́, во е́же наста́вити их ( или его) на вся́кое де́ло благо́е и изба́вити от враг ви́димых и неви́димых и от вся́каго зла́го обстоя́ния, здра́во же, ми́рно и благополу́чно в сла́ве Твое́й возврати́ти усе́рдно мо́лимтися, услы́ши и поми́луй.

Луце́ и Клео́пе в Еммау́с спутеше́ствовавый и ве́село в Иерусали́м возврати́тися Твои́м пресла́вным позна́нием сотвори́вый, спутеше́ствуй Твое́ю благода́тию и Боже́ственным благослове́нием и ны́не рабо́м Твоим сим ( или рабу Твоему сему) на́ми Тебе́ приле́жно молящимся ( или молящемуся) и во вся́ком де́ле бла́зе, к сла́ве пресвята́го Твоего́ и́мене благопоспеши́, в здра́вии и благополу́чии соблюда́я и возвраща́я во вре́мя благоподо́бно, я́ко всеще́дрому Благода́телю, мо́лимтися, ско́ро услы́ши и поми́луй.

Служба на всякое прошение

По Рцем вси: и прочая, на своем ме́сте приложи́: Еще́ мо́лимся Тебе́, Го́споду Бо́гу на́шему, е́же услы́шатися гла́су моле́ния на́шего и моли́тве, и поми́ловати рабо́в Твои́х имярек: благода́тию и щедро́тами Твои́ми, и испо́лнити вся проше́ния их, и прости́ти им вся согреше́ния во́льная и нево́льная, благоприятным же бы́ти мольба́м и милостыням их пред престо́лом Влады́чествия Твоего́, и покрыти их от всех враг ви́димых и неви́димых, от вся́кия напа́сти, беды́ и ско́рби, и неду́гов изба́вити, и пода́ти здра́вие с долгоде́нствием: рцем вси: Го́споди, услы́ши и поми́луй.

При́зри, Влады́ко Человеколю́бче, ми́лостивным Ти о́ком на раба́ Твоего́ имярек : и услы́ши моле́ния наша, с ве́рою приноси́мая, я́ко Сам рекл еси́: вся ели́ка моля́щеся про́сите, ве́руйте я́ко прии́мете, и будет вам, и па́ки: проси́те и да́стся вам. Сего́ же ради и мы, а́ще и недосто́йнии, упова́юще на ми́лость Твою́, про́сим: пода́ждь бла́гость Твою рабу́ Твоему имярек : и испо́лни блага́я жела́ния его, ми́рно же и ти́хо в здра́вии и долгоде́нствии вся дни его́ соблюди́: рцем вси: ско́ро услы́ши и ми́лостивно помилуй.

Еще мо́лимся: и прочая в литургии.

О призывании помощи, благодати и дара Пресвятаго Духа в начале всякаго добраго дела

На проскомидии : Го́споди Иису́се Христе́, Бо́же наш, приими́ же́ртву сию́ во оставле́ние грехо́в рабо́в Твои́х ( или раба́ Твоего́) имярек : и благослови́ благо́е наме́рение и де́ло их ( или его), е́же благополу́чно нача́ти и без препя́тия вся́каго, к сла́ве Твое́й соверши́ти, де́лателем же благопоспеши́ и дела́ рук испра́ви, и в соверше́ние си́лою Пресвята́го Твоего́ Ду́ха спе́шно произвести́ сотвори́.

Во всем поспе́шествуяй всем в благо́е, Го́споди, ми́лостивно и рабо́м Твои́м ( или рабу́ Твоему́), на́ми тебе моля́щымся ( или моля́щемуся), поспе́шествуй, Спа́се, и в благополу́чное соверше́ние де́лу их ( или его) спе́шно произвести́ся благослови́, мо́лимтися, всемоги́й Влады́ко, услы́ши и поми́луй.

Ангела Твоего́ храни́теля приста́ви де́лу сему́, благоуве́тливе Го́споди, и е́же воспя́тити вся препя́тия ви́димых и неви́димых враго́в, поспе́шство же во всем ко благополу́чному соверше́нию де́лающым сотвори́ти, мо́лимтися, преблаги́й Спа́се, услы́ши и поми́луй.

В сла́ву Твою́ вся твори́ти повелева́яй, Го́споди, рабо́м Твои́м ( или рабу́ Твоему́) к Твое́й сла́ве де́ло свое́ начина́ющим ( или начина́ющему), благослове́нием Твои́м поспе́шство благополу́чное с дово́льством к соверше́нию пода́ждь, здра́вие им ( или ему) со благоде́нствием да́руя, мо́лимтися, вседарови́тый Тво́рче, услы́ши и ми́лостивно поми́луй.

Благодарение о получении прошения и о всяком благодеянии Божии, от многих или от единаго

На проскомидии : Го́споди Иису́се Христе́, Бо́же наш, же́ртву сию́, ю́же Ти со благодаре́нием о Твои́х благодея́ниих прино́сим, в воню́ благоуха́ния духо́внаго, в пренебе́сный Твой же́ртвенник приими́, и и́хже ( или егоже ) услы́шати и поми́ловати благоизво́лил еси́, от вся́каго зла́го обстоя́ния ви́димых и неви́димых враго́в, благоутро́бно сохрани́, и всегда́ в любви́ я́же к Тебе и и́скренняго, и во вся́кой доброде́тели преуспева́ти сотвори́, и небе́сных Твои́х благ сподо́би.

По Рцем вси: и прочая, на своем месте приложи́ :

Благодаря́ще со стра́хом и тре́петом, я́ко раби́ непотре́бнии, Твоему́ благоутро́бию, Спа́се и Влады́ко наш Го́споди, о Твои́х благодея́ниях, я́же излия́л еси́ изоби́льно на рабы́ Твоя́, припа́даем и славосло́вие Тебе́, я́ко Бо́гу, прино́сим, и умиле́нно вопие́м: изба́ви от всех бед рабы́ Твоя́ ( или раба́ Твоего́) и всегда́, я́ко ми́лостив, испо́лни в благи́х жела́ние всех нас ( или его), приле́жно мо́лимтися, услы́ши и поми́луй.

Якоже ны́не ми́лостивно услы́шал еси́ моли́твы рабов Твоих ( или раба Твоего), Господи, и яви́л еси́ на них благоутро́бие человеколю́бия Твоего́, си́це и в пре́дняя не презира́я, испо́лни в сла́ву Твою вся благая хоте́ния верных Твоих ( или вернаго Твоего) и яви всем нам бога́тую ми́лость Твою́, вся нам согреше́ния презира́я, мо́лимтися, услы́ши и поми́луй.

Благоприя́тно, яко кади́ло благово́нное и яко ту́чная всесожже́ния, да будет, всеблаги́й Владыко, благодаре́ние сие наше пред величеством славы Твоея́, и низпосли всегда, яко щедр, рабом Твоим ( или рабу Твоему) бога́тыя ми́лости и щедроты Твоя. И от всех сопротивле́ний ви́димых и неви́димых врагов Церковь Твою Святую (обитель сию, или град сей, или весь сию) избави, лю́дем же Твоим всем безгре́шное со здра́вием долгоде́нствие и во всех доброде́телех преспея́ние даруй, мо́лимтися, всеще́дрый Царю, ми́лостивно услы́ши и ско́ро поми́луй.

Источник

ЗАПИСКА ЗАКАЗНАЯ О БОЛЯЩИХ

В нашем храме принимают еще и заказные записки о болящих.

Заказная записка о болящих отличается тем, что в дополнение к изъятию частицы из просфоры, на проскомидии читается особая молитва о недужных, а затем на ектении молитвы о болящих «Врачу душ и телес…», и перед престолом священник читает сугу́бую молитву о тяжко болящих людях.

Молитва на проскомидии о недужных

Господи Иисусе Христе, Боже наш, прими жертву сию, во оставление грехов рабов Твоих (или раба Твоего) [имярек] и яко милосерд всесильною Твоею десницею угаси обдержащий их (или его) огнь, утоли недуг и милостивно воздвигни их (или его) от одра болезни во славу имене Твоего.

Ектения о болящих

Врачу душ и телес, со умилением в сердце сокрушенном к Тебе припадаем, и стеняще вопием Ти: исцели болезни, уврачуй страсти душ и телес рабов Твоих [имена], и прости им, яко благосерд, вся прегрешения, вольная и невольная, и скоро воздвигни от одра болезни, молимтися, услыши и помилуй.

Не хотяй смерти грешных, но еже обратитися, и живым им быти, пощади и помилуй рабов Твоих [имена], Милостиве: запрети болезнь, отстави всю страсть, и весь недуг, и простри крепкую Твою руку, и якоже Иаирову дщерь от одра болезни воздвигни, и здравых сотвори, молимтися услыши и помилуй.

Огненную болезнь Петровой тещи прикосновением Твоим исцеливый, и ныне люте страждущих рабов Твоих [имена], болезнь благосердием Твоим исцели, здравие им скоро подавая, прилежно молимтися, Источниче цельбам, услыши и помилуй.

Езекиины слезы, Манассиино и Ниневитян покаяние, и Давидово исповедание приемый и скоро тех помиловавый: и наша во умилении приносимыя Ти мольбы прими, Всеблагий Царю, и яко Щедр помилуй люте болящих рабов Твоих, [имена] здравие им даруя, со слезами молимтися, Источниче жизни и безсмертия, услыши и скоро помилуй.

Молитва о болящих

Владыко Вседержителю, Святый Царю, наказуяй и не умерщвляяй, утверждаяй низпадающия, и возводяй низверженныя, телесныя человеков скорби исправляй, молимтися Тебе Боже наш, рабов Твоих [имена], немощствующа посети милостию Твоею, прости им всякое согрешение вольное и невольное. Ей, Господи, врачебную Твою силу с небесе низпосли, прикоснися телеси, угаси огневицу, укроти страсть и всякую немощь таящуюся: буди врач рабом Твоим [имена], воздвигни их от одра болезненного, и от ложа озлобления цела и всесовершенна. Даруй их Церкви Твоей благоугождающа и творяща волю Твою. Твое бо есть, еже миловати и спасати ны, Боже наш, и Тебе славу возсылаем, Отцу, и Сыну и Святому Духу, ныне и присно, и во веки веков, аминь.

Источник

Тюльганское благочиние

церковь-тюльган.рф

Свежие записи

Ектения

«Ектеньи – молитвы совершенно особого характера. Они рассчитаны на возможно меньшее утомление внимания, на постоянное возбуждение его. Ввиду этого цельная молитва делится на ряд кратких отрывочных прошений, которые прерываются пением еще более кратких молитвенных восклицаний «Господи, помилуй», «Подай, Господи».

Название этой молитвы «ектения», εκτενή – напряженное, прилежное моление, в греческих богослужебных книгах, впрочем, усвояется только так называемой у нас «сугубой ектении»; ектения же вообще называется там συναπτή (подразумевается ευχή) – составная молитва. Название ектеньи усвоено этого рода молитвам потому, что они являются особенно усердными молитвами, возносимыми от всех верующих. С целью привлечения к участию в них всех они произносятся не священником, лицом, по первоначальному обычаю, преклонного возраста («пресвитер»), а диаконом, почему ектения в древних памятниках богослужения называлась τα διακονικά, «диаконства».

Ввиду же того, что диакон не является священнодействующим лицом в собственном смысле, ектения составляется не в собственно молитвенных выражениях, а в выражениях, приглашающих к молитве и указывающих предметы ее. Но по временам (на великой ектении в конце, в последнем прошении, а на сугубой и просительной в начале) это приглашение к молитве возвышается до настоящей молитвы («Заступи, спаси…», «Помилуй нас, Боже…»)».

ектения врачу душ и телес что это. IMG 20200107 002609. ектения врачу душ и телес что это фото. ектения врачу душ и телес что это-IMG 20200107 002609. картинка ектения врачу душ и телес что это. картинка IMG 20200107 002609.Диакон Сергий Полиданов произносит Великую Ектению на праздничном богослужении

Во время Богослужения мы часто слышим ряд молитвенных прошений, произносимых протяжно, медленно, возглашаемых диаконом или священником от лица всех молящихся. После каждого прошения хор поет: «Господи, помилуй!» или «Подай, Господи». Это так называемые ектении, от греческого наречия ектенос – «усердно».

Виды ектеньи

Ектеньи разделяются на несколько видов:

Великая ектения

Великая ектения состоит из 12 прошений или отделов.

Это значит; Призовем на наше молитвенное собрание мир Божий, или благословение Божие и под сению лица Божия, с миром и любовью к нам обращаемого, приступим к молениям о наших нуждах. Равным образом и молиться будем в мире, простивши взаимные обиды (Мф.5:23–24).

«Мир свышний» – это мир земли с небом, примирение человека с Богом или получение от Бога прощения в грехах чрез Господа нашего Иисуса Христа. Плодом же прощения грехов или примирения с Богом, служит спасение наших душ, о чем мы также молимся во втором прошении Великой ектении.

В третьем прошении мы молимся не только о согласной и дружной жизни между людьми на земле, не только о мире всей вселенной, но и мире, более широком и более глубоком, это: мир и согласие (гармония) во всем мире, в полноте всех Божиих творений (неба и земли, моря и «вся яже в них», ангелов и человек, живых и умерших).

Благоговение и страх Божий выражаются в молитвенном настроении, в отложении житейских попечений, в очищении сердца от вражды и зависти. С внешней стороны благоговение выражается в телесной чистоте, в приличной одежде и в воздержании от разговоров и озираний по сторонам.

Молиться о Святом Храме, значит просить Бога, чтобы не отступал никогда Он от храма своею благодатию; но сохранил от осквернения врагами веры, от пожаров, землетрясений, грабителей, чтобы в храме не оскудевали средства для поддержания его в цветущем состоянии.

Храм именуется святым по святости священных действий, в нем совершаемых и по благодатному присутствию в нем Бога, со времени освящения. Но не для всякого доступна благодать, в храме пребывающая, а только для вступающих в него с верою, благоговением и страхом Божиим.

Мы молимся не только о своем городе, но о всяком другом городе и стране, и о жителях их (потому что по христианскому братолюбию, мы должны молиться не только о себе, но и о всех людях).

В этом прошении мы просим Господа даровать нам хлеб насущный, то есть все необходимое для нашей земной жизни. Просим благоприятной погоды для произрастания хлебов, а также мирного времени.

В этом прошении Св. Церковь приглашает нас молиться не только о присутствующих, но и об отсутствующих: 1) находящихся в дороге (плавающих, путешествующих), 2) болящих, недугующих (то есть хворых и слабых по телу вообще) и страждущих (то есть прикованных к одру опасной болезнью) и 3) о находящихся в плену.

В этом прошении мы просим Господа избавить нас от всякой скорби, гнева и нужды, то есть от горя, бедствий и невыносимого стеснения.

В этом прошении мы молим Господа оградить нас, сохранить и помиловать чрез Его милость и благодать.

Матерь Божию мы потому постоянно призываем в ектениях, что Она служит нашей Заступницей и Ходатайницей перед Господом. После обращения за помощью к Матери Божией Св. Церковь советует себя, друг друга и всю жизнь нашу поручить Господу.

Великая ектения иначе называется «мирною» (потому что в ней часто испрашивается людям мир).

В древности ектеньи были сплошными молитвами по форме и общими молитвами всех присутствующих во храме, доказательством чего и является, между прочим, слова «Господи помилуй», следующие за возглашениями диакона.

Сугубая ектения

Вторая ектения называется «сугубой», то есть усиленною, потому что на каждое прошение, произносимое диаконом, певчие отвечают тройным «Господи помилуй». Сугубые ектеньи состоят из следующих прошений:

Просительная ектения

Просительные ектеньи состоит из ряда прошений, оканчивающихся словами «у Господа просим», на которые певчие отвечают словами: «подай Господи». Читается просительная ектения так:

Совершим (или дополним) нашу молитву к Господу.

Защити, спаси, помилуй и сохрани нас, Боже, Твоею благодатию.

Испросим у Господа, чтобы нам этот день (или вечер) провести целесообразно, свято, мирно и безгрешно.

Испросим у Господа Св. Ангела, который является верным наставником и хранителем души нашей и тела.

Испросим у Господа прощения и оставления грехов (тяжких) и прегрешений (легких) наших.

Испросим у Господа всего полезного и доброго нашим душам, спокойствия всем людям и всему миру.

Испросим у Господа, чтобы оставшееся время нашей жизни мы прожили в мире и спокойной совести.

Испросим у Господа, чтобы кончина наша была бы христианской, то есть с исповедью и Причащением Св. Тайн, безболезненной, непостыдной и мирной, то есть чтобы мы перед кончиной помирились со своими близкими. Испросим доброго и безбоязненного ответа на Страшном Суде.

Малая ектения

Малые ектеньи представляет собой сокращение великой ектении и заключает только следующие прошения:

Иногда к этим прошениям великой, сугубой, малой и просительной ектений присоединяются еще другие, составленные по специальному поводу, например, по случаю погребения или поминовения усопших, по случаю освящения воды, начала учения, наступления Нового Года.

Эти ектений с дополнительными «изменяющимися прошениями» содержатся в особой книге для молебных пении.

Заупокойная ектения

а) Великая:

б) Малая

в) Тройная заупокойная ектения

Малая и тройная ектеньи состоят из трех прошений, в которых повторяются мысли великой ектении.

Ектения об оглашенных

Ектения о выходе оглашенных

Ели́цы оглаше́нии, изыди́те; оглаше́ннии, изыди́те; ели́цы оглаше́ннии, изыди́те. Да никто́ от оглаше́нных, ели́цы ве́рнии, па́ки и па́ки ми́ром Го́споду помо́лимся.

Источник

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *